Koučink a mentoring
Silní jednotlivci, silné týmy, úspěšná škola
Škola je tak silná, jak silní jsou její lidé
Jaké by to bylo pracovat v týmu, kde každý ví, v čem vyniká, a spolupráce funguje přirozeně?
Jaké by to bylo ráno vstávat s pocitem, že máte v práci smysl a energii?
- Hledáte cestu, jak posílit spolupráci ve vašem týmu?
- Chcete jako ředitel lépe motivovat své učitele?
- Cítíte, že potřebujete změnu, ale nevíte, kde začít?
💡Silné týmy tvoří lidé, kteří si uvědomují svou hodnotu a pracují na sobě.
Koučink a mentoring nejsou jen o rozvoji dovedností – jsou o sebepoznání, uvědomění si vlastního potenciálu a nalezení odvahy růst. Pomohu vám i vašemu týmu zbavit se bloků, posílit spolupráci a najít cestu, jak si svou práci užívat a přitom dosahovat skvělých výsledků.
Proč na tom záleží?
- Bez podpory a růstu přichází stagnace, únava a frustrace.
- Když lidé nerozumí svým silným stránkám, necítí se ve své roli jistí.
- Konflikty a nedorozumění oslabují tým i celou školu.
💡 Ale když lidé poznají své talenty a naučí se s nimi pracovat, všechno se mění.
- Tým spolupracuje přirozeně a efektivně.
- Učitelé jsou motivovanější a jistější ve své práci.
- Celá škola získává novou energii a směr.
Proto vám nabízím individuální koučink, týmový mentoring a práci s metodikou CliftonStrengths, která pomáhá odhalit silné stránky jednotlivců i týmů.
Jak vám mohu pomoci?
📌 Individuální koučink
- Najdete v sobě novou energii a smysl.
- Objevíte své silné stránky a naučíte se je používat.
- Získáte větší jistotu a klid při zvládání výzev.
📌 Podpora týmů a spolupráce
- Nastavíme otevřenou a efektivní komunikaci mezi kolegy.
- Pomohu vám vytvořit prostředí důvěry a podpory.
- Společně odstraníme bloky a konflikty, které oslabují tým.
📌 Mentoring pro vedení škol
- Naučíte se, jak vést školu strategicky a podporovat tým.
- >Posílíte svoji roli lídra , který inspiruje a motivuje.
- Najdeme způsob, jak vyvážit vaši práci a osobní život.
📌 Práce se silnými stránkami podle CliftonStrengths (Gallup)
- Pomocí unikátního testu odhalíme vaše přirozené talenty.
- Ukážeme, jak můžete lépe využít svůj potenciál.
- Na týmové úrovni zjistíme, jak mohou vaši lidé efektivně spolupracovat a doplňovat se.
Když lidé znají své silné stránky, věří si více – a tím přirozeně roste i celá škola.
Jak spolupráce probíhá?
- Úvodní konzultace – zjistíme, kde jste teď a kam se chcete posunout.
- Individuální koučink nebo mentoring – konkrétní témata.
- Workshopy pro tým – podpora spolupráce, nastavení principů.
- Test silných stránek – poznání potenciálu.
- Průběžná podpora – zavedení změn do praxe a udržení růstu.
Kdo jsem a proč vám mohu pomoci?
Jmenuji se Věra Kundratová a školství se věnuji již 30 let, z toho 14 let jako ředitelka školy.
- Jsem certifikovaná konzultantka v metodice CliftonStrengths (Gallup) a pomáhám školám rozvíjet jejich potenciál prostřednictvím práce se silnými stránkami.
- Mám dlouholeté zkušenosti s vedením škol a týmů, proto vím, jaké výzvy s sebou tato práce přináší – a jak je překonat.
- Pomáhám pedagogům a vedení škol najít svůj směr, posílit jistotu a budovat inspirující prostředí.
Každý má v sobě potenciál, který může využít naplno – pomohu vám ho objevit.
Pro koho je služba určená?
- Ředitele škol, kteří chtějí vést inspirativně a strategicky.
- Pedagogy, kteří chtějí posílit svou roli a najít nové cesty k růstu.
- Školní týmy , které potřebují posílit spolupráci a důvěru. Pedagogy, kteří chtějí posílit svou roli a najít nové cesty k růstu.
- Každého, kdo chce odhalit své silné stránky a začít je naplno využívat.
Cena a možnosti spolupráce
📌 Cena je individuální podle rozsahu a počtu účastníků.
- 💰 Individuální koučink (60 min) – 1 200 Kč
- 💰 Mentoring (60 min) – 1 200 Kč
- 💰 Test silných stránek CliftonStrengths – 2 200 Kč
- 💰 Koučink + konzultace k výsledkům testu silných stránek CligtonStrengths (90 min) – 4 150 Kč
- 💰 Navazující konzultace k testu silných stránek Cliftonstrengths (90 min) – 1 600 Kč
Chcete zjistit, co je pro vás nejvhodnější? Kontaktujte mě a nastavíme spolupráci na míru.
Kontaktujte mě a nastavíme spolupráci na míru.